FamousWhy.ro Forum: Profesori Minunati! - FamousWhy.ro Forum

Jump to content

  • (2 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Profesori Minunati! Exista asa ceva?

#1 User is offline   Thrill Icon

  • Placida
  • Icon
  • View blog
  • View gallery
  • Group: Editor
  • Posts: 1,321
  • Joined: 07-October 07
  • Gender:Female
  • Location:Departe, departe

Posted 31 October 2007 - 08:27 PM


Stiu ca depinde de parerea fiecaruia si ca fiecare are propriul raspuns la intrebarea: cum trebuie sa fie un profesor bun? De aceea va intreb, ce intelegeti voi printr-un profesor bun? Ati avut vreodata un profesor pe placul vostru?

Eu sunt studenta si ma simt onorata ca am ajuns sa cunosc un profesor cum este profesorul meu de stilista, estetica, lingvisitca, etc. Un om mai cult, mai inteligent si mai vesel ca el, nu am vazut. Ne dicteaza pagini intregi cu informatii extrem de interesante, fara sa arunce o privire peste o foaie. Este un om de calitate si un profesor incredibil! Din pacate, in liceu nu am avut parte de asa ceva....
0

#2 User is offline   addict Icon

  • Membru Avansat
  • Icon
  • Group: Moderatori
  • Posts: 1,174
  • Joined: 09-September 07
  • Gender:Female

Posted 01 November 2007 - 01:37 AM

Depinde. Profesori care predau excelent am cativa si imi plac enorm, ii apreciez enorm. Dar ca personalitate, nu-mi place nici un profesor, doar am avut in generala profesori si profesoare foarte de treaba cu care puteai discuta fara probleme.
0

#3 User is offline   Angel Icon

  • Addictive Blue
  • Icon
  • Group: Admini
  • Posts: 1,090
  • Joined: 02-September 07
  • Gender:Female
  • Location:wherever waltz is played
  • Idolul Meu:Matthew Bellamy

Posted 01 November 2007 - 07:38 PM